FONTOS!

Figyelem! A történetben elhangzanak trágár, vulgáris kifejezések is és nagy valószínűséggel szexuális jelenetek is lesznek benne. Ezek elolvasása után, mindenki döntsön a saját felelőssége szerint! Ha ezeket megveti, akkor nem érdemes beleolvasni, de ha +18/+16-os rész jön akkor az úgy is ki lesz írva nagy piros betűkkel! Köszönöm megértéseteket! : )

XOXO, Naomi

2011. május 21., szombat

HOLNAP MÁR AZ ELSŐ FEJEZET!

Szóval, gondoltam megosztom veletek, hogy holnap reggel amint felébredek és géphez jutok, felteszem az első fejezetet! Ami azt illeti nem épp úgy alakult, elsőre mint ahogy azt én fejben elterveztem, szóval arra lehet számítani, hogy az első fejezet is több részre lesz bontva, lehet, hogy csak kettőre, lehet, hogy háromra. Szóval holnap a 'part 1'-t olvashatjátok majd el, eddig 2 ember látta teljes egészében és nekik tetszett, remélem nektek is fog :) Szóval egy kis előzetes még, nem lesz ebben a kis részben +18-as rész, 1-2 "csúnya" szó, de ez se olyan, hogy +16-os legyen, főleg ismerve a mai fiatalokat(ez alatt a 10-14 éveseket értem) hát ők már 10 évesen olyan szavakat ismertek amiket én még bőven nem, mindegy is, ez nem ide tartozik. Szóval akkor HOLNAP ELSŐ FEJEZET 'PART 1' :)

XOXO, Naomi

1 megjegyzés: