FONTOS!

Figyelem! A történetben elhangzanak trágár, vulgáris kifejezések is és nagy valószínűséggel szexuális jelenetek is lesznek benne. Ezek elolvasása után, mindenki döntsön a saját felelőssége szerint! Ha ezeket megveti, akkor nem érdemes beleolvasni, de ha +18/+16-os rész jön akkor az úgy is ki lesz írva nagy piros betűkkel! Köszönöm megértéseteket! : )

XOXO, Naomi

2011. május 17., kedd

1. fejezet - Party Time (!!)PROMO(!!)

Íme az első kis firkantás pici darabja, ami remélhetőleg felkelti az érdeklődéseteket! Remélem tetszeni fog, ha esetleg van ötletetek vagy elképzelésetek, hogy ki lesz majd az a bizonyos "Ő" vagy hogy később mi lesz, szintén várom itt a bejegyzéseknél vagy már az említett e-mail címen (noemi.hajas0811@gmail.com) : )

(Traffic Sound Effect) -> ebből kb. 10mp-et hallgatni! : )
(Maroon 5 - never Gonna Leave This Bed)

* * *
Nincs is jobb dolog, mint felkelni arra a kurva csengőre! Már ezerszer elmondtam Melannie-nak, hogy inkább szereltessük le, de ő ódzkodott ettől, mert én mindig olyan mélyen alszok és nála nem ritka, hogy itthon hagyja a kulcsát. De ez a mostani barom, aki gyakorlatilag ráfeküdt a csengőre nem lehet Melannie, hisz este 8-kor már aludt és tudtommal nem lépett le… De akkor kilehet ez a vadbarom?!? Nagy elhatározottság kellett ahhoz, hogy nagy nehezen felüljek az ágyban, hogy megnézzem mennyi is az annyi, hogy mikor majd kinyitom az ajtót, majd a szemére hányhassam az illetőnek, hogy mit képzel ő magáról! Sejtettem. Még csak negyed 12 van, ki az a bolond aki hajnalok hajnalán képes zaklatni. Pár percig szűnni hallatszott lentről a csengő hangja, már épp vissza akartam dőlni az ágyba mire újra rákezdett… Most már tényleg elegem lett, felkaptam a hálóingem, botladozva belebújtam a kis pihe-puha mamuszomba és dörzsölgetve szememet, lassan elindultam a lépcsőn.  Néha-néha megbotlottam, mert még bőven nem ment ki a szememből az álom és lassan elindultam a bejárati ajtó felé a nappalin keresztül. Mire az ajtóhoz értem, egyenesen felébredtem az egyre csak erősödő csengő hangjától és mint egy ideggyenge, téptem fel az ajtót.
A látvány ami fogadott olyan szinten meglepett, hogy nem, hogy köpni-nyelni nem tudtam, de pár pillanatig még levegőt is elfelejtettem venni. A szemben álló fél is egészen kidüllesztette szemeit, amit arra véltem, hogy őt is hasonlóan sokkolt a látvány és itt most nem arra értem, hogy a tegnapi smink maradványai még bőven az arcomon voltak, ami persze még a párnanyomoktól is szörnyen eltorzult volt. Annyira megfeledkeztem a külvilágról és persze egyúttal a velem szemben állóról is, hogy amikor Ő már beszélt is hozzám én csak azt vettem észre, hogy az ajkai mozognak. Egy pillanatra lejátszottam magam előtt a régi szép emlékeket még pisis koromból, majd végre amikor megrázott a karjaival, azokkal az erős karokkal, újra visszatértem az eredeti dimenziómba. Csak egy dolog szaladgált a fejemben és nem hagyott nyugodni hagyni, így hát feltettem a kérdést:

 - Te meg mi a francot keresel itt?!

* * *
Várom a véleményeket! :D

XOXO, Noami


2 megjegyzés:

  1. Hű! Nekem nagyon bejön! Szívesen olvasnám tovább:) Rohadtul érdekel ki is az az Ő, és hogy kinek a szemszögén keresztül olvashattuk a fejit. Várom a fejit!
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nora blogán keresztül találtam ide.
    Nekem nagyon tetszik.
    Nagyon várom a kövit :)
    puxa
    Emy

    VálaszTörlés