FONTOS!

Figyelem! A történetben elhangzanak trágár, vulgáris kifejezések is és nagy valószínűséggel szexuális jelenetek is lesznek benne. Ezek elolvasása után, mindenki döntsön a saját felelőssége szerint! Ha ezeket megveti, akkor nem érdemes beleolvasni, de ha +18/+16-os rész jön akkor az úgy is ki lesz írva nagy piros betűkkel! Köszönöm megértéseteket! : )

XOXO, Naomi

2011. május 16., hétfő

Éééééééééés csapó! :)

Halihó mindenkinek! : )
Pár szót magamról, hát nagyon szeretek írni legyen szó egy misztikus történetről, vagy csak egy mindennapi gondokon alapuló kis firkantásról. Szeretek cikkeket írni a divatról vagy hasonló szépséggel foglalkozó témáról, lényeg, hogy írjak : )
Ergo, DIVAT!
Az én nevem alatt fut még egy divat blog is, amit még nem kezdtem el hivatalosan, de már készülnek a kisebb-nagyobb alappillérek az oldalhoz!
Visszatérve hozzám, az íráson kívül még a nagy szenvedélyem a tánc, már 9 éve táncolok, szóval több mint a fél életemet letáncoltam. :P Jelenleg elsős gimnazista vagyok és egy kéttannyelvű osztályba járok. Próbálok minél többet javítani az angoltudásomon, ha valaki esetleg jó angolos és ideje is van és annyira kedves, hogy segítsen nekem, hát annak felettébb örülnék :D
Nagyon szeretem az építő kritikákat(ami alatt értem én a negatív visszajelzéseket is, de csak akkor ha az kulturált módon van megfogalmazva és meg is van indokolva, remélem megértitek), szívesen várok ötleteket, javaslatokat akár e-mailben(noemi.hajas0811@gmail.com) akár itt egy bejegyzésben! : )
Az első rész nem fog magától megíródnia, nekem pedig csütörtökön angol írásbeli vizsgát kell írnom, míg hétfőn szóbeli megmérettetésben lesz részen! :SS (Majd szurkoljatok!!!:P)
Hát most első körben ennyi lenne, ha szeretnétek megnézni az eddigi blogjaimat akkor lentebb kilinkelem őket! : )


Szóval az említett blogok, szám szerint kettő(hozzáteszem az első most perpillanat szünetel és a másodikhoz pedig nincs túl sok ihletem :SS)
http://tvd-fanfic.blogspot.com/
http://legendsfromthepast-annalynne95.blogspot.com/



Szóval várom az eddigi véleményeket a szereplőkről, mint észrevehettétek a képek alatt van egy kis leírás(pontosabban minden szereplőt "meginterjúvoltam" :P) és azzal kapcsolatos véleményeket is szívesen várok! :)

XOXO, Naomi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése