FONTOS!

Figyelem! A történetben elhangzanak trágár, vulgáris kifejezések is és nagy valószínűséggel szexuális jelenetek is lesznek benne. Ezek elolvasása után, mindenki döntsön a saját felelőssége szerint! Ha ezeket megveti, akkor nem érdemes beleolvasni, de ha +18/+16-os rész jön akkor az úgy is ki lesz írva nagy piros betűkkel! Köszönöm megértéseteket! : )

XOXO, Naomi

2011. június 30., csütörtök

MORZSÁK A 2.FEJEZETBŐL!!!

Mivel nagyon kis cuki vagyok, és mivel meg ígértem nektek, hogy amint meg van az 5 komment, automatikusan kapjátok a kis ízelítőt a 8 komment után következő 2.fejezetből!! Remélem elnyeri a tetszéseteket, nem árul el sokat, de épp eleget, hogy kicsit fokozódjanak a kedélyek. Remélem ti is annyira várjátok, hogy kitegyem a 2.fejezetet, mint én, mert szerény személyem szerint én hihetetlenül izgulok miatta!!! :))))))
Szóval nem is húzom tovább a szót..... (DOBPERGÉS......)


"Nagy nehezen magamra kaptam egy rövidnadrágot és egy topot, a vizes hajamat meg hagytam, hogy szabadon lógjon és csöpögjön. Lementem a földszintre, ahol meg is láttam rögtön Mellanie-t a konyhában sürögni, forogni. Az illatok isteniek voltak, a gyomrom automatikusan kordult egy hatalmasat. Nem is tudom, hogy puszta megérzésből nézett rám Mel vagy, mert valóban olyan hangosan dolgozott a gyomrom, hogy még ezt is képes volt meghallani, de tény, hogy sokkal üdébb volt nálam és kedvesen, már-már hívogatóan, nyájasan mosolygott!

Ajjaj!

-          Édesem! – ez már rosszul hangzik – Nagyon remélem, hogy az éjjel jól szórakoztál, mert, ahogy hajnalban kiszálltál a taxiból, azt hittem visszagyömöszöllek és meg sem állunk a korházig! –arca derűsből átváltott aggódóvá és kezdett bűntudatot ébreszteni bennem, ahogy a nagy boci szemeivel pásztázta az arcom és várta a reakciómat."

3 megjegyzés:

  1. ááhh neméééér. akarom a 2. fejezetet!! csajok hozzuk valahogy össze a hiányzó komikat mert olvasni akarom az új részt, és szerintem ti is így vagytok vele!! :D:D
    nagyon jó lett amúgy Naomi :D;)

    puszii.

    VálaszTörlés
  2. Ajhh gyűljön már össze az a 8 komment:D:D olyan kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nemérg találtam rá a blogodra. Nagyon tetszik, kérlek hamar hozdd a következő fejezetet!!!! Nagyon kíváncsí vagyok rá :)

    VálaszTörlés